czwartek, 1 maja 2014

STAR WARS

Kiedyś opracowałam, wdrożyłam i poprowadziłam program lojalnościowy dla klientów dużej firmy telekomunikacyjnej. Brali oni udział w quizach i zdobywali nagrody - tygodniowe oraz miesięczne. Sympatyczna to była inicjatywa, wspominam ją z uśmiechem (zwłaszcza korespondencję z uczestnikami odnośnie kontrowersji w pytaniach konkursowych) i mam nadzieję, że kiedyś stworzę dla jakiejś firmy podobną platformę.

O Quizzerii pomyślałam dziś dlatego, że przypadkiem znalazłam na dysku konkurs p.t. "Star Wars", który napisałam na potrzeby testów tego projektu. Więc choć chyba nie mogę się mienić PRAWDZIWYM fanem gwiezdnej sagi, ponieważ wolę części nowe od starych, to i tak serdecznie zapraszam dziś na małą zgadywankę.

1. Jakiego koloru był gwiezdny miecz, którym posługiwał się lord Vader w czasie pojedynku ze swym synem?
a. czerwony
b. zielony
c. niebieski

2. W ilu z sześciu części gwiezdnej sagi wystąpił Jar Jar Binks?
a. we wszystkich sześciu
b. w trzech
c. tylko w jednej

3. Jaki element fryzury szczególnie lubiła księżniczka Leja?
a. kucyk
b. grzywkę
c. warkoczyki
d. dredy

4. W jakim kraju do dziś stoją dekoracje do „Gwiezdnych Wojen” (widoczne na zdjęciu)?
a. w Maroku
b. w Tunezji
c. w USA (Nevada)

5. Kto jest konstruktorem robota protokolarnego C3PO?
a. Luke Skywalker
b. Anakin Skywalker
c. Obi-Wan Kenobi
d. Palpatine

6. Ilu lat dożył mistrz Yoda?
a. ok. 100
b. ok. 500
c. ok. 900

7. Co powiesił na ścianie w swej siedzibie przemytnik Jabba?
a. opiłowane meteoryty
b. zamrożonego Hana Solo
c. dzieła da Vinici’ego
d. „Kozę” Picassa

8. Która z postaci NIE jest bohaterem „Gwiezdnych Wojen”
a. Padawan Skywalker
b. Senator Amidala
c. Hall Solo
d. Ben Kenobi
e. Darth Caedus

9. Jaki stopień wojskowy otrzymał Jar Jar Binks?
a. kaprala
b. porucznika
c. admirała
d. generała

10. Na której planecie tworzona była armia żołnierzy-klonów konstruowanych na zamówienie?
a. Geonosis
b. Dantooine
c. Kamino 


Odpowiedzi: 1a, 2b, 3c, 4b, 5b, 6c, 7b, 8c, 9d, 10c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz